Plaatjes kijken :) - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Jessica Floor - WaarBenJij.nu Plaatjes kijken :) - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Jessica Floor - WaarBenJij.nu

Plaatjes kijken :)

Door: jessicainjeruzalem

Blijf op de hoogte en volg Jessica

03 Mei 2012 | Israel, Jeruzalem

Om niet weer het risico te lopen dat ik, als ik eenmaal begin met schrijven over onze belevenissen, niet meer te stoppen ben, heb ik ervoor gekozen om een aantal mooie foto’s uit te zoeken van afgelopen tijding. Ik durf niet te stellen dat deze plaatjes een goed beeld geven van hoe mijn leven er hier uit ziet. Afgezien van de excursies in de Pesachvakantie is het hier doordeweeks normaal gesproken namelijk (serieus) werken geblazen, maar daar heb ik dan weer niet zoveel foto’s van. Van morgen tot maandag zijn we met de groep naar een conferentie in Nazareth dus op de valreep nog even een paar levenstekenen vanuit Sion. Enjoy!

  • 03 Mei 2012 - 07:18

    Sjaan:

    Ha Jes,

    Prachtige foto's + bijschriften! Zie je graag spoedig weer terug. Groet'n uut Kapalle. We zijn inmiddels eigenaar van 't huis en al druk aan't klussen!

    Loveltje,
    Sjaan

  • 11 Mei 2012 - 06:55

    Tante Elisabeth:

    Ha jessica

    erzitten hier een aantal, inmiddels stampertjes, met smart te wachten op je terugkeer......en op je kappersschaar.
    Pieter wil niet door iemand anders geknipt worden, en Ernst ook niet :)

  • 11 Mei 2012 - 09:32

    Jessica Floor:

    Ha mevrouw Helderder,

    Ik kom volgende week thuis om de stampertjes onder handen te nemen.

    Met vriendelijke groet, ook aan Zaza,
    Floddertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Op deze site geef ik verslag van de dingen die ik meemaak op mijn vrijwilligerswerkreizen. Ik hoop dat u/jij er op die manier een beetje van mee kan beleven en genieten. De verslagen en foto's van de eerste reis zijn te vinden onder het kopje 'BaanBreker in Jeruzalem', maar als het goed is krijg je gelijk het meest recente verslag te zien van de reis 'Project X-raël'. Veel plezier en bedankt voor het meeleven!

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1744
Totaal aantal bezoekers 31836

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn vakantiebaantje

14 Maart 2013 - 11 Juni 2013

Project X-raël

15 Februari 2012 - 15 Mei 2012

BaanBreker in Jeruzalem

Landen bezocht: