L'hitraot - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Jessica Floor - WaarBenJij.nu L'hitraot - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Jessica Floor - WaarBenJij.nu

L'hitraot

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

08 Juni 2013 | Israel, Jeruzalem

Eindelijk, ik heb de moed verzameld om het vele wat we de afgelopen weken hebben meegemaakt op te schrijven. Althans, dat dacht ik. Inspiratieloos zit ik nu al ruim een uur naar m’n lege Word document te staren. Af en toe verschijnen er een paar eerste zinnen die vervolgens met dezelfde vaart weer backspacen. Eigenlijk sunt van m’n tijd; ik kan het beter laten bij foto’s met beschrijving en extra genieten van het hier zijn. Nu het nog kan (lees met bibberstem en op hele noten).
Inmiddels ben ik wel een beetje gewend aan het idee van naar huis gaan, maar zin hebben is anders. Ik ga vooral mijn kinderen zó missen! Hun brede glimlach en zichtbaar genieten van alle kleine beetjes aandacht die je geeft. Gelukkig hebben Maart en ik afgesproken dat, wanneer onze studie niks wordt, we met dezelfde vaart weer terugvliegen naar hier. We zijn maar vast begonnen met koffers pakken...
Tot dinsdag of later!

~als je hieronder kijkt verschijnen niet alle foto's, dus klik voor alle 28 op -Foto's- links in het menu~

  • 09 Juni 2013 - 22:29

    Anne :

    Wauw, wat een gave ervaringen heb je opgedaan, Jessica! Een heel goede reis naar huis gewenst en sterkte met het afscheid nemen, wat heb je een prachtige tijd daar gehad en wat ben je tot zegen geweest!
    xXx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Op deze site geef ik verslag van de dingen die ik meemaak op mijn vrijwilligerswerkreizen. Ik hoop dat u/jij er op die manier een beetje van mee kan beleven en genieten. De verslagen en foto's van de eerste reis zijn te vinden onder het kopje 'BaanBreker in Jeruzalem', maar als het goed is krijg je gelijk het meest recente verslag te zien van de reis 'Project X-raël'. Veel plezier en bedankt voor het meeleven!

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 828
Totaal aantal bezoekers 31833

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn vakantiebaantje

14 Maart 2013 - 11 Juni 2013

Project X-raël

15 Februari 2012 - 15 Mei 2012

BaanBreker in Jeruzalem

Landen bezocht: