Welkom (terug) op jessicainjeruzalem! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jessica Floor - WaarBenJij.nu Welkom (terug) op jessicainjeruzalem! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jessica Floor - WaarBenJij.nu

Welkom (terug) op jessicainjeruzalem!

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

08 Maart 2013 | Nederland, Veenendaal

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverslagen, foto's en video's van Jessica lezen en reacties plaatsen. Als Jessica jouw e-mailadres heeft ingevuld in de prive mailinglist ontvang je zodra Jessica een reisverslag heeft geplaatst een e-mail. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in het dagboek van Jessica staat.

Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van Jessica schrijf je dan in voor de mailinglist van Jessica en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

  • 08 Maart 2013 - 13:13

    Maart:

    Leuk! Ik ga je elke dag volgen! ;)

  • 08 Maart 2013 - 18:41

    Jannie Slik:

    Hallo Jessica.....wat fantastisch .....daar kom je vast bekenden tegen....
    Heel veel mooie ontmoetingen en Gods zegen.

  • 12 Maart 2013 - 12:33

    Gerda:

    Hallo Jessica, nog bedankt voor je hulp aan mijn moeder. (Mevr. v. Voskuilen) Ik ga je zeker volgen en laat het haar lezen. Gods zegen en een fijne tijd in Israel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Op deze site geef ik verslag van de dingen die ik meemaak op mijn vrijwilligerswerkreizen. Ik hoop dat u/jij er op die manier een beetje van mee kan beleven en genieten. De verslagen en foto's van de eerste reis zijn te vinden onder het kopje 'BaanBreker in Jeruzalem', maar als het goed is krijg je gelijk het meest recente verslag te zien van de reis 'Project X-raël'. Veel plezier en bedankt voor het meeleven!

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 31860

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn vakantiebaantje

14 Maart 2013 - 11 Juni 2013

Project X-raël

15 Februari 2012 - 15 Mei 2012

BaanBreker in Jeruzalem

Landen bezocht: