Project X-raël - Reisverslagen van Jessica Floor - WaarBenJij.nu Project X-raël - Reisverslagen van Jessica Floor - WaarBenJij.nu

Project X-raël

Samen met mijn vriendin/nicht Maartje wonen en werken we drie maanden als vrijwilliger bij Saint Vincent Ain Karem, een huis voor gehandicapte kinderen in een buitenwijk van Jeruzalem. We zullen de kinderen helpen en verzorgen in alles wat ze zelf niet kunnen. Van wassen tot voeden en van aandacht geven tot activiteiten begeleiden.

Het tehuis waar we werkzaam zijn vindt zijn grondslag in de woorden van Mattheüs 25:40 waar Jezus zegt: “Ik verzeker jullie, alles wat je voor één van deze minste broeders van Mij hebt gedaan, heb je voor Mij gedaan.”

Daarnaast hopen we natuurlijk weer iets meer te zien van het land en mee te maken van de cultuur, bevolking en feesten.

Ons postadres:
Saint Vincent Ain Karem
(t.a.v. Jessica Floor)
P.O Box 9209
Jerusalem 91190, Israël

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2013

L'hitraot

09 Mei 2013

Caspar, Rikkert en de barre tocht

19 April 2013

Ik en mijn huis

01 April 2013

Geslijm en gekwijl

20 Maart 2013

It’s going to be allright!
Jessica

Op deze site geef ik verslag van de dingen die ik meemaak op mijn vrijwilligerswerkreizen. Ik hoop dat u/jij er op die manier een beetje van mee kan beleven en genieten. De verslagen en foto's van de eerste reis zijn te vinden onder het kopje 'BaanBreker in Jeruzalem', maar als het goed is krijg je gelijk het meest recente verslag te zien van de reis 'Project X-raël'. Veel plezier en bedankt voor het meeleven!

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31838

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn vakantiebaantje

14 Maart 2013 - 11 Juni 2013

Project X-raël

15 Februari 2012 - 15 Mei 2012

BaanBreker in Jeruzalem

Landen bezocht: